Hallå där!

Har precis legat och kollat klart på en film och sett gårdagens bb-avsnitt!
Idag blev det upp tidigt för att fara iväg till tandläkaren inne i stan för att fixa tandställningsskiten... sen snabbt in på gina innan jag var tvungen att åka till praktiken.
Igår var en vansinnes dålig dag för mig, iaf på morgonen frammåt dagen....
  • Började med att jag försov mig! (vaknade när jag skulle börja)
  • När jag var på väg till tandläkaren så lossnade kedjan på cyklen så jag fick gå...
  • Väl framme vid tandläkaren så visade det sig att jag var på fel ställe... skulle till tandläkaren inne i stan!
  • Så fick ringa och boka om en massa tider så att allt skulle lösa sig.
Men efter allt trassel cyklade jag och mötte regina mfl. hade det allmänt trevligt tills jag var tvungen att dra på en föreläsning i skolan. Sjukt bra btw!!
Sen blev det häng i parken med tjejorna och martin! Vattenpipa, vindruvor och nachochips (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0