2011.05.09

Hallå där i stugan!
Usch, är det jag som är världens sämsta på att uppdatera eller? Ibland.
Men nu så skriver jag här igen. Vaknade upp med Elin bredvid mig i sängen och jag kände att jag verkligen inte skulle orka dagen. Hade jätte ont i magen och mådde illa... Så när hon gick till skolan somnade jag om sen satte jag mig på balkongen där det var ca 25+ As niiiice! Sen följde jag med mamma ner på stan där jag fick hem lite saker.  Träffade Mia nere på salongen och snackade lite skiit innan jag cyklade hem.
Blev en tur ut med hundarna då jag träffade Jimmy, Skoog och Ervin nere vid lommarn. Trevligt trevligt.
Köpte även puder och ett rosa läppstift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0