How do you know?

Hallå där! Sitter hemma i min soffa och kollar halvt på film.
Dagen började ganska segt och det blev inte bättre när jag skulle åka hem... självklart glömmer man sina nycklar hemma hos martin. Satt på actic och väntade medans martin och hans vänner gymmade när jag fick ett underbart samtal av min kära vän alicia! Hon skjutsade mig till bhamra så jag kunde hämta mikna nycklar  Tack så mycket!
När älskling var klar med gymmandet kom han och anders hit så vi lagade tacos och hade det trevligt.
Sen måste jag bara berätta vad som hände mig och aicia i fredags! haha.
Började med att vi satt hemma hos martin och hade någon slags "kräftskiva" sen blev det utgång för mig och aicia.
När kvällen började lida mot sitt slut upptäcker vi att alicia har tappat sin molbil! Panik, fast vi fick tillbaka den tillslut Sen fick vi sällskap av trevliga människor som skulle åt samma håll som oss. När vi hade kommit hem till mig upptäckte vi att jag inte hade några hemnycklar... ÅNGEST... Vi gick till mammas vän som har våra extra nycklar, men vet vi vad vi upptäckte då? Jo dom var inte där.. dom hänger hemma hos mig.
Så då var frågan var skulle vi sova då? Usch! Vi fick till slut tag på jocke dock så bor han på andra sidan stan.. Men vad skulle vi göra?  Det var bara att gå, fick även tag på stans ända taxi!


Bild från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0