Sex and the city

Bortblåsta med vinden. Kanske inte med vinden men nu har alla dragit och jag ligger i soffan och kollar på sex and the city filmen. Martin rille borgan och anders kom och höll oss sällskap en liten stund.
I morgon blir det åka till älmsta på någon slags släktmiddag. Hoppas att det kommer bli trevligt!

Usch vad jag lovar att lägga in bilder, men det har bara inte blivit av att jag lagt in dem på datan och att jag inte har fått dem som har tagits med någon annans kamera! Men jag lovar att det ska bli lite bättre för jag vet själv att det är mycket roligare att läsa någons blogg där det finns bilder!

Btw! Jag bara älskar sex and the city filmen! Längtar tills 2an komemr ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0