Oprah Winfrey show

Godmorgon allesammans! Klockan är nu 13.33 och jag sitter och kollar på Oprah Winfrey show, dr. phil är där så det är en tjej som sitter och snackar om sitt liv med en seriemördare till pappa! Jag säger bara stackars henne!!!
ALLTSÅ HALLÅ!! DEN DÄR SNUBBEN ÄR JU FAN SJUK! HAN ÅNGRAR INGENTING OCH INGEN MÄNNISKA ÄR VÄRD ETT LIV! Han e  ju störd i huvet!
Nej nu ska jag gå och fixa lite frukost till mig själv eftersom mamma är inne i stan med kvarnis.

Juste! Kvällen igår var helt galen, hahahha. Följde med upp till statoil och usch vad kevin va full :o
Och den där jävla snubben som var helt störd och ville följa med oss hem i ca 1timme och betala oss för jag vet inte vad :S
Aja spårat vare ialf.
Och sen att gårdagens besöksrekord inte slutade utan det fortsatte uppåt :)


Kommentarer
Postat av: nicke nyfiken du vet !

2010-01-08 @ 14:44:58
Postat av: nicke nyfiken du vet !

hehe hur många har du haft sex me ? :)

2010-01-08 @ 14:45:44
Postat av: jesper

WoOt ofta de var någon som földe efter er? :P hahaja du kevin spårade ganska hårt

2010-01-08 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0