Kvällens

Gäsp vad trött jag är! Det finns ju en liten filur där ute i världen såm höll mig vaken till kvart i 3 inatt! :O Lagom trött jag är!
Satt ju som sagt och pluggade på bibblan idag, gick rätt bra :) skrev klar ett arbete som skulle vart inlämnat för länge sen, och sen kom jag en bit på novellen vi ska skriva :)
Åkte hem å försökte äta men det gick inte! var sjukt stressad å massa.... mötte natha runt 5, satt å chillade medan vi väntade på elin så vi kunde åka i samlad trupp till täby för att dansa.
hahaha kul på dansen ialf! usch vissa steg gjorde man ju mindre bra, så fjantade runt lite på dem (a).
Nej vet ni vad, nu ska fröken sarah sova, så god natt allisammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0