soool

Shululu, sitter här hemma på balkongen och steker i solen. Hur skönt som helst. Var inte i skolan idag heller. Delvis för att jag var sjuk sen skulle jag till tandläkaren för att kolla tandställningen klockan 11.20. Så om jag skulle vart i skolan skulle jag bara hunnit vart där max en timme. Det bestämdes att jag skulle dra ut en tand nere, så nu sitter mamma och försöker få tag på en tid. Det var planerat att jag skulle få ta ut tågrälsen om ca 4 månader, men nu kommer jag få gå med den i munnen i drygt 8 månader till. Jag som hade längtat efter att ta ut den nu när mia också har gjort det.
Menmen sånt är livet.
 
Just nu sitter jag och väntar på att alsklings natha ska komma till norrtälje. Det var grymt länge sen sist jag såg henne. Saknar dig gumman!

 

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0