Söndag

Hej alla tomtenissar, ligger nu i sängen med datan i knät. Jag hatar verkligen söndagar! Varför ska sånna trista dagar finnas? Bara onödigt med tid. Man kan ju knappt göra någonting, jävla skola.
Fast, tycker jag var rätt duktig idag, gick upp tidigt (11.00) för att åka till norrtälje igen, skulle ut och springa med jocke. Nu jävlar ska jag komma igång? Vi sprang till malstasjön fram och tillbaka. Sen efter det har jag bara segat fram dagen. Älsklings Mia kom hem från uppsala runt 20.30 så jag och Alicia åkte för att möta henne. Satt och snackade lite skit innan vi drog upp till donken. Och gissa jag tog en vatten. haha.

Kan säga att jag och Alicia drog till norrtälje igår och träffade Alex och gänget, Vi höll till ovanför bion, spårspår! Men det var mysigt :)

Och sen i morgon är det derby!!! DJURGÅRDEN - AIK. Hoppas på en djurgårds vinst men, haha har ju inte gått så jätte bra för oss på sistonde. Men vad säger man? Lycka till.

                                                          

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Hampus

fin bild, vackert motiv ;) :D

2009-05-17 @ 23:21:36
Postat av: emilie u know

host..har väl alltid gått dåligt för djurgården..host ;)

2009-05-18 @ 15:34:56
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/
Postat av: mia

hoppas fan att dom vinner, men tror fan inte det ärligt :d haha. men hoppas kan man alltid :)

2009-05-18 @ 15:38:37
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0