happy day

Hallå i stugan!
Klockan är nu 01,14 och jag måste verkligen tänka på att tagga ner i sängen snart. Ska upp kvart över 6 i morgon bitti för jag ska följa med moster och jobba på roo gård. Det kommer nog bli helt okej, får ju pengar så då slipper jag känna mig fattig igen. haha.
Det blev skola för mig idag, grattis till mig! Men fy mig som åkte hem lite tidigare. Åkte då till mia för att fixa oss innan vi skulle dra till sthlm. Inne i norrtälje mötte vi upp linnea och elin innan vi hoppade på bussen till teckniska. Väl där inne blev det donken en massa väntan på att manne å patrik skulle komma.
Vi knatade ner till kungsan för att loda runt där det var "rix fm", kulkul! EMD var väl höjdpunkten på hela kvällen men, hahaha. Det var mysigt när det bara var vi tjejer igen!
Har inte direkt någe mer att berätta om när vi var där inne, kom till hedliga norrtälje igen. Väntan på att alicias pappa skulle komma och hämta oss hade jag och alicia lite krig med ett skydd som man har till cykeln och hennes sjal. Myyyyys på dig gumman! När andra gänget kom in med nästa bussen sprang alicia dit och jag satt och snackade med alex och robin. Trevligttrevligt!

Väl hemma hängde det en påse från nelly.com på min dörr. Och gissa vad som var i den!...... Jo min klänning som jag ska ha på skolavslutningen! Och gissa att jag vart glad och tyckte den var fin!
Bilder kommer i morron, för jag måste verkligen sova nu.

Hare gött och sov så sött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0