9-10/5

hejsan, kom precis hem och klockan är strax över 2. Söta alicia sov hos mig igår, men vi var tvugna att gå upp rätt tidigt för att jag skulle repa på dansen eftersom att vi hade uppvisning senare på eftermiddagen och att alicia skulle sälja kakor.
kan säga att dansuppvisningen var sjukt kul men pinsam. hehe. Hade masker på sig så man knappt kunde andas och sen spruta dom rök så det vart lite jobbigt ett tag. Men det var kul. Träffade dig och så :). Efter att allt med dans heter så gick jag och alicia till donken och åt lite, det var myyys. Sen vidare hem till mig för att duscha och byta lite kläder för att dra vidare till min granne alex. Ervin kom efter ett tag och höll oss sällskap. Vi chillade och tog det rätt lugnt, runt 10 gick vi ner på stan för att träffa manne med flera. Alicia var tvungen att ta sista bussen hem och den gick kvart över 11, saknar den söta flickan!
Vi träffade sedan lite annat roligt folk som vi knata runt med, när klockan var närmare halv 2 gick vi mot vigelsjö igen, träffade lisa, christian och namnet på tjejen jag inte kommer ihåg. Stod och diskuterade danskoregrafi med bästa dansaren ervin ett bra tag. Lär mig dansa människa! haha. Men ialf nu sitter jag här hemma och tänker på dig och mia.
Ni får ha det så bra för nu ska jag sova, puss och god natt alla småglin.

p.s. Jag har ingen aning om hur sammanhängande jag skrev detta ikväll,
höhö torrt gräs! hahahaha

Kisses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea is my name ;)

2009-05-11 @ 01:11:28
Postat av: alicias

<3 :D haras, gisank gilorto tleh rä ud ahahahhha

2009-05-14 @ 13:49:01
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0