6 maj

Yes, nu sitter jag här igen. Ska gå å duscha snart och sen hoppa i säng. Är hur trött som hellst efter helgen, fick dela på en liten minisäng hemma hos mia, hehe myyys.
I morron far jag till sthlm med ett gäng sköna filurer :) så skänk en slant till barnen i afkanistan i våra bössor, hehe.Kommer väl inte vaa så ku att knata runt där med en bössa i handen direkt, men man slipper skolan och får sovmorron!
Den här dagen har vart helt okej den med faktiskt. Började med att jag försov mig igen och kom en halvtimme försent till skolan, men som tur var hade vi inte något nationellt prov. Har fått ny musiklärare fick vi reda på idag också, mycket bättre en angelica! menmen, dagen rullade vidare var med john ett tag också, det var kul. sen träffade jag elin andreas och jocke ett tag.
Vill även kommentera att låten Le parkour med afasi & filthy är grymt skön!
Men ska leta upp min sladd till mobilen och sen hoppa in i duschen, så hare gött och sov så gott!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0