Hockey på tvn

Sitter just nu och halv glor på hockeyn... njaa inte det roligaste att se... annat om det var Sverige som spela
Idag åkte familjen engström utomlands, så jag och Martin har huset för oss själva nu  hihi, hundvakt är vi också, hoppas ingen varg dyker upp!

Praktiken idag var helt okej, ganska mysigt och sådär förutom att en liten kille "skallade" mig på halsen.... så har fortfarande sjukt ont!
Men när jag var påväg till station för att hämta min cykel så träffade jag på Alicia vid körskolan, så vips sa det så har jag en gratis körlektion  NIIIIICE!

NU ÄR TÅGBILJETTEN BOKAD! SÅ DEN 28 JUNI BÄR DET AV TILL P&L!


Jag vill att dom kommer till peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0