Tjena mattelektion

Väl på plats i skolan och jag har huvudvärk, kul att starta upp dagen med en mattelektion. Dagen kommer antagligen rulla på sisådär lagom sakta... Bara för att jag vill hem och dö under ett duntäcke i soffan gloendes på oth. Men icke sa nicke, jag ska sitta kvar här tills min körlektion börjar 15.40. Alltså måste berätta att min natt var helt sjuk! Ni vet när man är sådär jätte trött och inte vill gå upp.. Så ligger man där i sitt skönaste och intalar sig själv att man måste hålla sig vaken för att inte somna om, sen växer det en ångest känsla av att man har försovit sig.. Så jag sätter mig upp i sängen helt förvirrad och frågar Martin hur mycket klockan är och den VAR 01.30, skööööönt! Då kunde jag sova flera timmar till :) Men sen så började jag drömma... Drömde att jag var med i big brother, och vi skulle göra massa olika uppdrag. jätte konstigt. Sen började det hända jätte sjuka saker och jag gör de sjukaste saker man kan tänka sig? Sen helt plötsligt får jag se "videon" på vad vi gör och får världens panik när jag ser hur hela mitt ansikte förändras?! Och sen på vad resten av världen ska säga. Haha. Mardröm! Usch! Nu ska jag jobba matte, peeeeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0