Jag lever!

Jag överlevde gårdagen och det trodde jag verkligen inte!
Hade haft ont i magen hela dagen och mått illa, men sen helt plötsligt vid 20.30 fick jag hur ont som hellst! Det kändes som om något hade spruckit innuti och att någon drog i revbenen ut i ryggen! Svårt att förklara men jag har aldrig haft så ont förut! Kunde knappt andas och prata. Sen helt plötsligt domnade hela min kropp bort och fick stickningar och allt bara snurrade. Svetten sprutade om mig och jag höll på att svimma. Usch! Låg bara där på golvet och kunde inte göra någonting!
Sen åkte jag och mamma till akuten där jag fick ta en massa prover. Fick en massa morfin men det hjälpte inte! Så jag fick en spruta i rumpan som skulle hjälpa mot gallan.
Men sen efter en halvtimme lugnade det ner sig så jag fick åka hem. SKÖNT! Aldrig att jag vill uppleva det där igen!
Så jag kommer antagligen få åka tillbaka om någon vecka och göra ett ultraljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0