11.03.06

Sådärja! Äntligen hemma med min kära data i knät  Tänkte berätta lite vad som hänt under helgen!
Fredag: Först så var jag ju och körde min första körlektion, sen gick jag och mamma ner på stan för att shoppa lite. Mia kom också ner ett tag och det var väldigt myys. Några timmar senare kom Mia, Elin och Biina till mig så vi fixade oss innan vi drog hem till Jimmy där vi skulle föra innan firandet av David.  Vet inte vad som hände men helt plötsligt fick jag den värsta huvudvärken ni kan tänka er och började må illa, och jag hade bara druckit en smirnoff ice! USCH tappade verkligen allt sug på att festa! Men jag tog mig i kragen och åkte ut till malsta med mina kära vänner iaf. Som tur var så gick mitt illamående över? Blev dans från 10 till efter 2, och det resulterade med grymt humör och ömma fötter.
Men fyfan för dig som trampade på min fot med dina jävla klackar! SJUKT ONT I FOTEN HAR JAG! usch på dig.

Lördag: Vaknade 17.40 och mådde hur dåligt som hellst! På darrande ben knatade jag in på toa. Kallsvettig och super het, jag mådde verkligen sämst! Och såklart hade jag blivit magsjuk och sånt trams. Så min dag var att jag låg död i soffan och kollade på film.
Men ett under måste ha skett för jag och martin gick och mötte anders för vi skulle äta på kina. Visst jag mådde verkligen inte 100 men jag lyckades äta och började må bättre.  Åkte sen ut till bh och tog det luuuuugnt!
Idag: Ungefär 13.30 så åkte vi in till norrtälje och kollade på fotboll, Riala - Bromma, men det var så satans kallt!  Fast efter första halvlek så åkte vi hem till mig och hämtade lite saker så vi kunde åka vidare och simma och basta! Superskönt såhär på en söndag!  Blev hämtad av pappa och så fick jag övningsköra lite granna 
Jag och Matilda under matchen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0