Kiss The Frog And He Will Be There

Någon som har fattat grejen med "Paris Hiltons BFF"? Inte jag..  Lite väl ytligt enligt mig. Hur ofta träffar hon sina nya bff:ar? Men vad gör man inte för att synas? Hon är ju även gravid nu också, hur kommer det gå?
Men som sagt, har ju gjort en del ärenden idag. Först blev det lite färgning av my hair (not so good) så det ska fixas till. Blev ett besök hos tandläkaren, hämtade lite saker och sen polerade dom mina tänder. Träffade moster en snabbis, sen blev det lite affärer med mami.
Sen har jag även hunnit med att övningsköra!



Kommentarer
Postat av: Katja

Superfin blogg!

2011-06-17 @ 19:33:00
URL: http://theworldbeyond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0