Under renovering

Som ni säker ser så är min blogg lite under renovering, har ju även inte riktigt orkat bloggat något heller för den delen... dåligt av mig jag vet! Kan inte direkt skylla på något heller, har bara inte haft lust. Men nu när min dator har vart på lagning och jag har fått en ny & annan mobil som är roligare att ta kort på blir det kanske bättre? Aja vi får se hur det blir...

Själv kom jag nästan precis hem från gymmet, tror aldrig jag vart så omotiverad, inte ett dugg kul. Stod och trampade på den där "slit & dra" maskinen i 20 min (inte mina 45min som jag brukar) efter det blev det magen och lite armar. Men får köra något roligt pass sen istället.

I morgon blir det hälsa på moster och Roland eftersom han fyller 70, sedan har jag ingen aning om hur min helg ser ut. Vill ni veta en rolig sak som jag fick reda på idag? Jag har nästan garanterat fått lovjobb och framförallt sommarjobb på dagiset jag praktiserar på. Super kul!

Nej nu ska jag kolla på film, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0