Tidsinställt (dag 4)

God morgon allesammans!
Nu har jag vart vaken i ca 1½ timme och har säker precis anlänt till praktiken. Så om en timme kommer jag och sitta och äta frukost och sen en massa lek med barnen. Kommer även följa med på deras gympa så ni kommer kanske se mig knata runt med en drös med barn. 
Tänkte även lägga in dag 4 -> en fobi jag har!
Min största fobi är spindlar! Dom är så sjukt äckliga och vidriga, små som stora, det spelar ingen roll! Får panik och typ skriker så fort jag ser en.
Kommer ihåg när jag och mamma åkte bil och så såg jag en spindel krypa över mig och fick panik och skrek! Mamma tvärnita och undrade vad som hänt och jag sa att det var en spindel, haha, så hon fick svänga in på busshållplatsen och ta bort den. 
Nej usch dom är så äckliga!


Vågade inte lägga in någon annan bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0