Kvällens sista

Tänker säga god natt nu, har gått och blivit jätte trött.. ska även upp ganska tidigt i morgon så vi kan gymma. Tänker kötta bort allt svull som jag har bjudits påå idag.

Kvällen blev iaf att vi kollade på bio, green hornet tror jag den hette. Jag tyckte den var ganska bra och småkul. Får lägga upp bilder i morgon från bion och när vi var hos moster och råland. Sen har jag hittat ett redigering program på datorn som verkar jätte kul, så det kommer ni nog få se en del av. hehe. 
Nej men nu tänker jag försöka vara lite duktig och gå och göra mig klar inför natten, måste även väcka martin som ligger och sover här i soffan.
God natt och sov så gott allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0