Tonight im fucking you

Har inte blivit så mycket bloggande på senaste, men man måste ju ha lite tid för sig själv ibland och sånt  Fast jag har inte gjort så mycket intressanta saker heller för den delen, hehe. Men ikväll blir det träääääna! Får bli ett 2 timmars pass, and i looove it! Kommer verkligen kännas skönt efteråt 
Jag har lite panikångest över vad jag ska göra med mitt hår, jag vet iaf att jag MÅSTE färga men jag vet inte hur, sen vet jag inte om jag ska ta bort löshåret eller inte... är så trött på färgen, men jag vill inte ha kort hår? Trivs verkligen inte med det... men det skulle iof vara kul att klippa någon roligare frisyr men vet inte om jag vågar?  aja får se vad som händer?!
Såhär såg jag ut idag...

Kommentarer
Postat av: mia

sv: Det gick JÄTTE bra :D

2011-02-23 @ 23:01:06
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0