Tisdag

Sitter vid en av skolans absolut snabbaste datorer!......NOT! Usch hatar dom! Dom är så jädra sega, typ en kvart på att bara logga in, ska det verkligen vara så?..

Går en hyfsat lång dag i dag (till 15.10)  Sen blir det knata ner till sjukgymnasten och fixa ryggen, har fått jätte ont sen martin puttade ner mig från soffan så jag ramlade in i en byrå. Sen när jag är klar där ska jag försöka få pappa att hämta mig  Länge sen man träffade honom. Annars kommer det väl inte hända så mkt mer idag?

Juste! Träningen igår gick iaf bra, men det märktes att jag har vart sjuk. Min näsa är ju fortfarande lite krånglig.. Men gosh vad skönt det kändes med lite träning! Blir ju dock ingen idag pga sjukgymnasten, men sen blir det kötta!


En bild som Emil & Johan har ritat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0