Skärpning Sarah! Taggar!

Mår fortfarande inge vidare, men mår inte lika illa längre utan nu är det mitt huvud som känns som ett bowlingklot!
Nej har ju "försökt" skärpa till mig med träning och allt... men nu seriöst ska det bli ändring!!?
Sitter och lyssnar på as bra taggande musik som gör att man längtar till allt bättre som ex. SOMMAREN! ge mig nu! Vad är det för fel på detta kalla land? Dags att flytta utomlands varje vinter från och med nu eller?
Nej vet ni vad, nu ska jag gå och göra en del saker!  Tjiiiing!

Här kommer ett några gamla bilder från förr i tiden!










Kommentarer
Postat av: mia

hahhaha fyfan vad hemsk den första var då :O

2011-02-26 @ 12:36:17
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0