Hej jag är dålig på att uppdatera!

Hallå där!
Nu sitter jag här i soffan och är super trött med en blåsa under tungan och väntar på att flickorna kommer!  Hoppas jag kommer piggna till när dom kommer, men jag borde vara trött, ställde klockan på 05.20 i morse.
Och FY VAD VIDRIGT VÄDER DET VAR! Trodde jag skulle dö när jag pulsade i snöovädret på väg till praktiken. Nej aldrig igen säger jag bara!
Praktiken var ganska kul idag faktiskt, får mer och mer ansvar så det blir bara roligare  Slutade även 13.30 så jag gick och mötte martin nere på stan där jag köpte lite underkläder (lite alla hjärtans dag) och ögonskuggor. Därefter blev vi hämtade av martins bror som skjutsade upp oss till gymmet! Lovar att jag kommer få träningsvärk i rumpan! 

Nej nu måste jag gå och fixa lite saker innan alla kommer! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0