2011-02-05

Vaknade av att älskling låg och stirrade på mig och blev jätte rädd!  haha, lyckat av mig. Men vaknade för ett antal timmar sen iaf...
Igår blev det en lugn kväll! Var ute i bh och mös med älsklings familj, hyrde 2 filmer (i rymden finns inga känslor & get him to the greek) åt tacos och svullade godis...  Så nu när min förkylning börjar försvinna kommer det bli träääääääning!
Jag köpte btw en brun skinjacka i torsdags efter jag sagt hejdå till elin och amer. 

Så vad händer ikväll då?
Just nu känner jag bara för att ta det lugnt eller något, har sjukt ont i huvudet och är grymt seeeg. känner för att åka hem och kolla på hela sesong 6 av desperata hemmafruar.
 hehe men vi får se hur det blir.



En bild på mig och älskling från nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0