FREEEEEEEEEDAG!

Äntligen fredag! som jag har väntat. haha. Nej men det är alltid otroligt skönt med fredag. Tror dock att det kommer bli en lugn fredag, så får vi se vad som händer i morgon istället 
Idag har jag iaf haft praktik, fick sluta vid 2 för jag skulle ha utvecklingssamtal (gick oerhört bra)  Sen blev jag upphämtad av martin och åkte runt lite, blev ett stopp på elgiganten och sen iväg till körskolan. Det gick väl ganska bra?
Så nu sitter jag här och väntar på att min paj ska bli klar och planerar lite med alicia hur vi ska göra på måndag. Det är ju DIF-AIK då!  Så j*vlaaa niiice! Iaf omdjurgårn vinner  haha.

Kommentarer
Postat av: Matilda Engström

ååååh ska du också gå på debyt nu :D

2011-04-01 @ 18:50:05
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda Engström

Jag vet att AIK vinner :)

2011-04-02 @ 14:30:54
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0