20.11

Tjeeeeenare! Äntligen sitter jag här och bloggar! Saknat mig?
Det har ju hänt lite saker på sistonde så jag inte kunnat blogga så mkt....

Fredag.
Var trevligt folk hemma hos mig och hade festligheter! Sjukt kul hade jag iaf, men lite saker gjorde det minus... menmen.

Lördag.
Tog det bara lugnt hela dagen med älskling, myspys!

Söndag.
Jag och älskling följde med mamma på loppis, åkte sedan hem till han och åt osv. Runt 20.20 åkte vi till norrtälje och handlade morötter, dipp och film. Sedan vidare hem till mig och hade mys.

Måndag.
Skola... Sedan ner på stan och träffa Elin. Blev bjuden på subway kollade runt i affärer innan hon skulle gå och gymma. Ringde ner mamma så vi kunde köpa jacka till mooi! Träffade även min kära bror och lilla myyyy.
Tog bussen till bh men var knappt där en timme innan martin fick skjutsa in mig till akuten. Hade tydligen fått ryggskott. FYFAN VAD ONT DET GJORDE!

Tisdag.
Skolan, kom till efter lunchen typ. Lyssnade när partierna pratade massa... Sen blev det hemfärd och älskling kom lite senare.

Idag.
Vaknade ungefär kvart över 10, lite drygt att vakna så tidigt när man började 12.40. Menmen. Skolan var väl helt okej, gick sen hemmåt och packade lite grejer innan martin kom och hämtade mig så vi kunde åka hem till han.
Var även ute och plockade svamp! hehe. Nej nu blire turkietfilm som ska seees.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0