ojojoj lite väl dålig uppdatering!

Sitter i skolan och har rast, kommer antagligen sluta tidigare idag också för jag och jessica är klar med våra intervju frågor. Skönt i sånna fall!


Helgen var trevlig med många roligheter, var hos mia och micke i fredags. Var sjukt trevligt! Blev att vi åkte till micke w sen. Gjorde lite bort mig och vi skrattade vidare. Lite senare mot natten gick jag ut och träffade martin och gänget och det blev att vi drog hem till mia och micke sen med lite annat nytt folk.
Lördagen var mindre kul. Var så sjukt trött! Jag mamma och martin åkte ut till min bror för att gratta tessan. Blev fika och sånna mumsigheter. Efter det blev det hem till mig en liten stund innan jag och martin åkte och åt pizza/sallad. Mätta och belåtna for vi i väg i körsbäret hem till martin, somnade dock bara lite efter efter 22.00, haha.

LITE BILDER FRÅN I FREDAGS


Bilderna är snoodda från Emma och Mia :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0