Jag lever :)

Har vart en superhärlig kryssning med älsklingen Eliin! Ni kan inte ana hur kul vi hade det :) Men det är banne mig inte lätt att vara snygg! Usch hatar verkligen killar ibland, jag har ju min älskling och det är bara han och ingen annan som duger åt mig! Så boys... bort från mig. Jag är upptagen! <3
Blev en luuuugn kväll för mig igår, hade ju som sagt sovit max 4 timmar på en hård säng. Inget jag gillar direkt. Var så himla skönt att komma hem och sova i sin egna tillsammans med älskling. ¨

Nu sitter vi hemma i b-hammra och ska snart kolla på filmen vi hyrde. Snäll som jag var köpte jag en egen liten cola till matilda eftersom älskart! "martin betala dock". hehe.

Nej nu ska jag gå och vara lite social med alla, Ida kom hem nyss också. Känns som att jag sitter och skriver som att det är jag själv som bor här, men man kan ju nästan säga det? eller? hahah.

Nej tjiiing på er, bilder från kryssningen kommer väl senare när eliin skickat och sånt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0