Hälsosamtal+Nationella

Kom precis ifrån hälsosamtalet jag skulle ha i skolan. Shit vad mycket saker det var som jag inte hade en aning om! Tänker inte gå in i detaljer direkt men det var rätt intressant.

Som säker väldigt många har haft i dag så hade jag nationella i engelska. Både läs del och lyssna skiten! Hatar verkligen det! men får väl hoppas på det bästa :)

Idag blir det en pluggardag ska skriva klart min svenska har jag bestämt mig för och sen kanske på yrkesrollen. Menmen, matte prov i morgon då! USCH!!! kommer verkligen gå åt helvete... säger bara IG till mig. Lyckat, nej! Men vet inte hur många gånger jag frågat om hjälp men jag fattar verkligen inte något av det där... Ska försöka åka in till sthlm på torsdag eller fredag för att kolla praktik och sånt, sen har jag massa annat jag måste fixa.

Men nu orkar jag inte sitta i skolan längre tror jag är så himla hungrig!

 

Tjiiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0