TILLBAKA FRÅN VERKLIGHETEN



Haaaallåååå dääär! Nu är jag tillbaka från min dåliga uppdatering och tänkte skärpa till mig lite.
Men eftersom att jag är en av mias kära läsare och tyckte att hon formulerade gårdagen nästen helt perfekt och att jag inte kan göra det bättre så får den hamna på min blogg också.

Så nu mina kära läsare så ska ni få läsa om våran speciella kväll................

Okej... våran kväll alltså, vi dansade, det var rååå kul som vanligt. Jag, Elin och Mia fick skjuts hem till mig av min Mamma. Först höll Elin på att hoppa in i fel bil (?) men sen när vi var hemma hos mig, blev en väldigt snabb visit, så tänkte vi, vill ha godis och chips å sånt, men vi tar 22 bussen här ifrån till coop, nej vänta, coop stänger 22(?), haha. Vi tog bussen iaf, för vi tänkte, men då tar vi bussen och sen sthlms bussen upp till statiol, tänkte att det kunde ta max 20 min.
Vi gick ner till bussen och bussen kom, och den lilla vigelsjö slingan tog oss 50 jävla minuter att åka för att först precis vid mig, kom in te bussen upp för backen först, så han fick vända efter ett antal försök och åka runt och sen nere vid lommarskolan så ska han åka i typ en vändplan, och i svängen så fassnar han i snön och grejen och kommer knappt loss, så han får backa ut som tar typ 30 min. Sen in på en stor parkering och försöka vända, så då i svängen där så fassnar vi igen och håller på att glida ner i diket och allt. aah iaf, det tog oss 1 h att komma till station, vi skulle hunnit med att gå fram och tillbax till statiol på den tiden. Men vi kom dit, och var trötta, köpte godis och sen åkte vi hem. haha. men kul hade vi iaf :D

hahaha kvällen var så typiskt vi, haha.

Ska färga mitt hår idag så får se hur det kommer se ut, sen blir det kanske åka till martin(?) känner att jag behöver träffa den lilla söta pricken.


Mia & Elin i bussen


Mia & Jag vid statoil

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0