Kvällen

Heeej världen!
Har precis vart ute med hundarna och sånt, jimmy följde med mig då så jag slapp gå själv ute i mörkret. Gav även tillbaka lite pengar jag var skyldig han.
Skrev klart mitt föredrag idaaaag! woohooo! Äntligen.
Känner att helgen kommer bli kalas! I morron ska jag till Regina å ha det galet, sen tror jag att jag tar 9 bussen ut till b-hammra och fortsätter där med Denise hos Emil.
Sen på lördag ska jag och martin till hans mormor och ha det kul :)
Galet! haha. Nejmen det kommer bli suveräääänt!

Juste efter jag slutade skolan gick jag och delade ut lite CVn ska skriva ut lite fler sen också, men var även ner på stan och köpte en grymt söt klänning. Svart spets och jag älskaren! Kommer en bild på den senare.
Men jag ska iaf sova nu.

Godnatt pusssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0