Hem ljuva hem

åhhh, nu ligger jag naken i min stora säng (?) eller? hahaha.
Men jag är hemma nu efter en galet spårad kväll(?) haha jomen den blev ju lagom spårad iaf. Jag, emma mia och elin där på slutet, ska vi åka rutschkana? haha jamen självklart vart finns dom? Är det någon här i lilla norrtälje som vet vart det finns en jätte stor rutschkana??? nödläga här va!?
Och jag ligger och kollar på massa sidor där jag hittar kläder, skor och väskor som jag verkligen vill ha! Men jag måste ju som sagt tänka lite på min ekonomi eftersom att jag har sagt till mig själv att jag måste spara lite den här månaden och inte slösa så mycket som jag alltid brukar göra. Sen måste jag ju ha massa pengar när vi ska åka båten som jag kan slösa bort.... åååh vad jag hatar pengar!

Har absolut ingen aning om varför jag skriver detta, men det kan få bli min kuggfråga som alla kan försöka lista ut, inklusiv jag.
Och Regina! Vart finns hon? Nej jag har ingen aning både jag och mia har ringt henne men hon vägrar ju att svara...(punktpunktpunkt)

Nej nu ska jag sova lite i väntan på att martin ska komma

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0