Helgen!

Tjenixen! klockan är nu lite över halv 12 och det är söndag. Har inte direkt hunnit att blogga så mycket nu under helgen, brukar ju bli så när jag är i b-h.
Lördagen blev att jag åkte till daisys och hälsade på regina och cattis. Då var väl klockan runt 3 har jag för mig och jag mådde fortfarande som gårdagen...
Tog bussen till station lite senare för att möta upp my men träffade även alicia som hjälpte mig med vissa bekymmer med att byta piercing.
My skulle ju som sagt tatuera sig och den blev skit snygg! Satt där och väntade som moraliskt stöd.




Lite senare på kvällen åkte jag ut till b-h igen och hade det jätte mysigt med martin, ida, matilda, kajsa och tim med filmkväll.
Dock så kollade vi på THE HAUNTING IN CONNECTICUT. Slutade med att jag låg gömd inkurad hos martin med tårar i ögonen, kajsa, ida, tim och matilda satt med kuddar framför ansikterna och skrek. hahaha.
Vi stängde av filmen efter vi sett kanske halvtimme 45 min, så jävla vidrig!! Kollade klart på den idag när det var ljust hahah. Men jag lovar den är inte värd att se!




JUSTE! JAG GLÖMDE KAMERAN HEMMA HOS MARTIN SÅ KAN INTE LÄGGA IN NÅGRA BILDER... FÅR SE NÄR DOM DUKER UPP HÄR PÅ BLOGGEN IGEN.

Peace&godnatt







Kommentarer
Postat av: eemma ;D

snygg tatuering ju ;D

2010-03-29 @ 15:19:36
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0