Dont think

Jag hatar att tänka för mycket, för då blir det bara att man ångrar en massa. Just nu sitter jag i mi rosa mjukisdress och tänker på mina gymnasie val... Och just nu ångrar jag att jag inte fortsatte gå danslinjen, jag älskar ju att dansa och jag älskade människorna som gick där. Men jag är ändå glad att jag har sökt till frisör och jag hoppas verkligen att jag kommer in. Inte för att jag inte trivs att gå sam, men känner att det är inte min grej.

Åååååh! jag får damp på alla dessa tankar.

Sen saknar jag min pappa en aning, man kanske ska åka till han en stund idag? kanske äta där eller något eftersom mamma jobbar.
Nej nu ska jag sluta tänka, orkar inte med alla bekymmer man kommer på då.

Peace

Kommentarer
Postat av: jimmy

det löser sig sa jimmy som tänkte på den andra snubben som sket i badkaret o sa att det skulle lösa sig

2010-03-03 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0