Dödligt vapen 2

Yees, det sitter jag och mamma och kollar på. Men funderar på att skippa det och hoppa in i duschen. Visade mamma för en liten stund sen vilken klänning jag ska ha på lördag så hon fick i uppgift att åka och kolla efter smycken när hon åker in till stan. Känner verkligen att jag kommer vara glamour, med lite finesser...
Denna vecka kommer vara helt fullspäckad känns som att jag inte kommer ha någon ledighet alls?
Tisdag kommer jag ägna åt att plugga, måste skriva klart om landet.
Onsdag blir det jobba på stadion när DIF möter BP. Skulle egentligen dansat men tror jag skippar det.
Torsdag kommer älskling till mig och sen kommer min älskade bror och hans dotter hit på middag. Myyyys!
Fredag fyller pappa år så ska dit och hälsa på en sväng, är även uppskriven på listan till en fest, men vet inte om jag pallar att gå dit(?)
Lördag blir det båten och påskbufé efter det ska jag och martin vidare på fest.
Söndagen kommer sovas bort och så jag är uppvilad tills jag och denise ska spåra.
Men det kommer bli en lyckad vecka!

Hoppas att martin kan komma till nt i morron och lämna min kamera :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0