Dalin i paradise hotel



Dalin avslöjar nu att hon var en man innan operationerna

Dalin Nano, 24, arbetar som strippa i Stockholm och medverkade i den senaste säsongen av tv-serien ”Paradise hotel” på Tv6. Dalin gick inte ut som vinnare men hon gjorde en hel del saker i programmet som tittarna säkert minns.

Dalin går nu ut med sin mörkaste hemlighet, nämligen att hon egentligen är en man, skriver Aftonbladet.

— Jag är extrem och förändrar mig hela tiden. Det är inte direkt tredje världskriget, det är bara jag som blivit kvinna, säger hon.

Dalin kände att hon behövde avslöja sin hemlighet då folk nu börjar känna igen henne från tiden innan operationen då hon var en man.

— Nu berättar jag det här för jag orkar inte hålla historien inom mig, fortsätter hon.

Dalin kom in som en av jokrarna i programmet och splittrade paret Stefan Grantorp och Erika Johnson.

En kväll smet Stefan in i Dalins rum och de hade sex med varandra. Strax därefter gick han tillbaka in i Erikas rum och hade sex även med henne.

— Nu ångrar jag att jag hade sex med Dalin. Man tänkte inte på kamerorna, men med tanke på att det visas i tv känns det lite onödigt, har Stefan tidigare sagt i en intervju med Expressen.

Vid ett tillfälle hånglade Dalin även med deltagaren Cimon Lundberg, 19 .

Om Stefan och Cimon kände till Dalins hemlighet när det begav sig är ännu oklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0