Svar för er som undrar

Har fått en del frågor om vad mina bokstäver betyder på tatueringen. Och J = Johnny som är min pappa, Y = Yvonne min mamma och D = Daniel min bror. :)

Igår blev jag upphämtad så jag kunde förlja med hem till Borgan, det blev mycket lite halvt spårat chill och bad i jacuzzin.
När klockan slog efter 3 fick jag martin och simon skjuts av jespers bror så vi slapp gå ända hem till tigerskrutt. Kollade lite på sunes jul innan vi gick och la oss.

Sen nu i morse kom emil och hälsade på en liten stund, det var väl trevligt om man bortser från att jag och martin låg och sov. Tror vi gick upp runt 4? Åt middag och kollade på sommaren med göran osv.

Så nu sitter jag och mamma och kollar på blåsningen snart blir det Johan Falk!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0