Söndag

Jahapp, sista lediga dan innan skolan börjar igen då. USCH!
Men idag har jag inte gjort något merkvärdigt, utan gick upp ungefär runt halv 2 för att gå ut med hundarna, sen satte jag mig ich pluggade ett tag, för att sedan göra i ordning frukost till mig och martin. Blev som vanligt rostade mackor. Sen fixade jag lite hemma innan jag gick in till martin som låg i min säng och vi somnade båda 2 igen, hehe. Vaknade halv 5, kände mig helt nyvaken men gick och satte mig och pluggade en stund innan martin åkte hem.

Nu städar jag mitt rum + pluggar.... Hur tråkigt kan man ha? Men ikväll blir det ialf att titta på Johan Falk filmen som går på 4an klockan 21.

Vad ska man ha på sig i morron föresten? Lovar att jag kommer komma försent till skolan eller något, typ försova mig eller något liknande. haha.


Kommentarer
Postat av: Martin

Guuvad söt du e!Är martin din kille?

2010-01-11 @ 11:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0