I know you like it

Tänkte börja öva lite på min engelska ifall eva kommer till skolan i morron.
Mamma var och röntgade benet idag så hoppas det gick bra, i morron blir det bio med bästa bror! Kommer bli nice tror jag.

Fick sluta tidigare idag eftersom göran var sjuk, så efter idrotten gick jag och träffade syon och pratade massa med henne så nu ska jag väl snacka med mamma och se vad hon har för åsikter och tankar om skolan. Efter det gick jag ner på stan för att bocka av listan jag skulle göra idag. Men på köpet råkade jag få med mig lite under kläder och smått å gott hem. Kanske kommer upp en bild på dagens köp.

Juste mia förlåt att jag inte kom förbi eller hörde av mig, men jag orkade inte gå så långt pga mina onda fötter och inga pengar på mobilen, men har för mig att du sa att du skulle ringa mig? ;)


Kommentarer
Postat av: mia

ja jag vet, men jag hade fullt upp så jag hann inte ringa dig :(

2010-01-29 @ 09:54:15
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0