Fuck min otur!

Heeeeeej nu var det ett tag sen jag bloggade sist, dåligt av mig! Men jag skulle som sagt tatuera mig idaaaaag! men jo gissa vad som händer.... (bara min tur) jo han som skulle tatuera trodde inte jag skulle komma så satt där och väntade på han i ca timme men han kom ju som sagt inte!!!! Så sjuuuuuuuuuuukt irriterande!!!!
Martin sov hos mig i natt, hahah han var sjukt speedad, lägger upp en bild på han sen när han provade lite av mina kläder... haha.

Juste kom precis hem stockholm, har vart på musikalen hair spray. Hehe den var faktiskt rätt bra, ingen kan säga att david lindgren inte var sjukt het när han sjöng till jessica heribertsson! (a) hihii!
Och sen rolf lassgård och morgan allings kyss!! <3

I morgon blir der åka till rånäs och kolla när dom åker på isen så får hoppas på det bästa att jag får åka på leffes och deras nys 3 hjuling jag med :)

Nej men nu ska jag kolla på någon film tror jag, tjiiiing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0