Första skoldagen..

Hejhopp! Då var första skoldagen avklarad, den var väl helt okej men verkligen inte så att man längtar dit i morron med. hehe. Gick tyvärr inte på sista lektionen, fy på mig. Men anledningen var att vi inte hade någon lärare och jag orkade verkligen inte stanna kvar och plugga.
Och vet ni vad från och med nu till nästa torsdag kommer inte jag ha något liv.... har 2 stooooooora projektarbeten som ska vara klart nästa vecka och + en muntlig redovisning i engelska. Säger bara att jag kommer få plugga häcken av mig. Usch!

Men när vi slutat gick jag ner på stan för att kolla om "Istvan" piercaren hade kommit tillbaka från semestern. Men det hade han tyvärr inte. Men råkade låta hans dotter som jobbade där idag pierca naveln när jag ändå var där. hihi. Bättre sent en aldrig, eller hur?
Hahahah gjorde bara lite lagom ont (a).

Nej nu ska jag börja skriva om det nya landet, puss //s


ursäkta dålig cam :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måååste fan klara alla dessa projekt :o

2010-01-11 @ 18:32:49
URL: http://eraajka.blogg.se/
Postat av: Mia

men ge dig :D det gjorde inte ont! :P

2010-01-12 @ 18:50:57
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0