Citatet jag råkade ta :)

Tjolahoppsan, klockan är nu jätte mycket och jag borde sova, hehe vill bara säga att jag älskade sofie idag, för att hon höll mig i handen och stöttade mig och delade med sig av sitt mod. haha.
"man behöver fan ett lov efter lovet för att vila ut lite efter lovet" En vis man med namn viktor sa detta citat så jag råkade ta det för att jag tyckte att det stämde så bra :)

Martin var ju som sagt här, kollade på paradise hotel och hade det allmänt mysigt. Men vet ni vad! Jag har ont på magen.... hihi.
Och i morron ska vi på studiebesök hos polisen så får se hur kul det blir då!...

God natt nu alla små sötnosar där ute.



Kommentarer
Postat av: viktor

men de lungt , du får ta mina bra citat :D

2010-01-12 @ 15:27:43
Postat av: Mia

lägg upp bild på naveln då ;)

2010-01-12 @ 18:53:49
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0