Jag går runt med ett påklistrat leende men när jag är med dig får jag ett äkta Martin Engström





Usch jag hatar kärleks filmer, nej egentligen inte men speciellt när man sitter alldeles själv och ser alla som är så kära. Jag vill inte sitta här själv och veta att min tigerskrutt sitter där hemma utom räckhåll.
Måste det vara så jobbigt att sakna dig så fort jag inte är med dig? Dina söta konstiga små miner som alltid får en att skratta, ditt lilla morrande när du leker världens farligaste tiger, när du håller om en känns det som små rosa moln under mina fötter, när du gosar ner ansiktet vid nacken, även om jag får rysningar och nästan får panik så älskar jag det. När du sjunger i bilen och sättet du tittar på mig.
Listan kan bli hur lång som hellst, men vill bara ha dig här så jag får uppleva de stunderna om och om igen <3




Kommentarer
Postat av: mia

aaaaw :)

2010-02-09 @ 22:22:00
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0