Imma Star

Goddagens allesammans! Eller man kanske ska säga godkväll? aja skit samma har precis kommit hem från pappa och så, var väl helt okej där.. typ som vanligt, inget att göra bara väntar på att få åka hem till mamma igen. Förlåt pappa (a) Tänkte fixa lite med engelskan som jag ska redovisa i morron och glosor?
Martin sov ju hos mig inatt, så han följde  med mig till danderyd när jag skulle till tandläkaren för en sista koll på tågrälsen. När vi kom till norrtan igen gick vi och träffade mia och åt på roni. Blev en sallad för moi. Knatade runt lite på stan, hälsade på mamma en snabbis som satt och fikade på hörnan.
Blev sedan att jag och martin gick och hyrde en film som vi låg å kollade på innan jag skulle iväg till pappa och han hem. Myyyys.

Måste kolla upp lite nummer till salongerna som sussi rekomenderade.
Tjiiing



Fick bli en bild på den här lilla filuren :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

han är så ful .. hahah

2010-02-04 @ 07:40:50
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: tjalol

sööt

2010-02-06 @ 23:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0