Hemma igen!

Har precis varit ute med mina gullegrisar till hundar, fy satan vad kallt det är ute! Blääää.

Trodde faktiskt filmen skulle vara bättre, men aja. Blev helt knas i början när vi kom dit. Dom hade fel inställningar på skärmen så människorna såg ut som 3 meter långa benrangel och man såg inte hela texten, ville bara få pengarna tillbaka och åka hem. Så dåligt var det. Men sen gick Emil och sa till dem som jobbade och då blev det bra igen.

Mamma skulle tydligen jobba idag så sitter här hemma alldeles själv. Tråkigt jag vet.. Synd att Martin skulle åka hem hade gärna haft lite sällkap.
Nejmen ska fixa lite saker nu sen ska jag gå och lägga mig tror jag är rätt trött ändå, sucks i know!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0