hahah

förste som kommenterar är min pojkvän
andra som kommenterar är bäst.
tredje som kommenterar 
är sötast.
fjärde som kommenterar är snyggast.

femte som kommenterar är hetast.

sjätte som kommenterar är finast.

sjunde som kommenterar är min bästa vän.

åttonde som kommenterar är en tönt.

nionde som kommenterar 
är tuff.
tionde som kommenterar 
är min.

elfte som kommenterar är coolast.

tolfte som kommenterar är ful.

trettonde som kommenterar är underbar

fjortonde som kommenterar 
är vacker.
femtonde som kommenterar 
är en riktig super människa.
sextonde som kommenterar är den sötaste jag känner.

sjuttonde som kommenterar 
är populär.
artonde som kommenterar är kär.

nittonde som kommenterar är snygg.

tjugonde som kommenterar är tjock.

tjugoförsta som kommenterar har inget liv.

tjugoandra som kommenterar har dålig andedräkt.

tjugotredje som kommenterar 
älskar skolan.
tjugofjärde som kommenterar har skitiga fötter.

tjugofemte som kommenterar är knarkare.

tjugosjätte som kommenterar 
heter egentligen Arne.
tjugosjunde som kommenterar 
är min bitch.
tjugoåttonde som kommenterar 
är gay.
tjugonionde som kommenterar kommer bli tjock inom 5 år.

trettionde som kommenterar borde gå och duscha


Kommentarer
Postat av: mia

Sv: men din mamma hade ju köpt kamera!? :P

2010-02-16 @ 12:55:28
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0