FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING


Förlåt far att jag inte har uppdaterat så mycket på sistonde, men jag har inte orkat starta datan ens. Men iaf...

Torsdag
Mamma åkte på kryssning så Martin kom till mig och vi lagade jätte god tacos och mös framför tv:n han åkte dock till en kompis på kvällen men kom såklart och höll om mig hela natten sen (:

Fredag
Gick som vanligt till praktiken och ahde det allmänt bra, men guuh vad trött jag var, lyckades till och med somna i bilen när vi åkte, pinsamt! Bad Martin komma och hämta mig vid halv 4 så vi åkte hem till mig och tog det lugnt. Strax innan 8 kom Ida och Matilda (Martins systrar) och hämtade oss för vi skulle åka och bowla med hans familj. Kan lägga in en kommentar att jag kom 2a av oss tjejer, hehe. Men aj vad ont i armarna man får!!
Efter det så åkte vi hem till Borgan där det var fest.. Kul hade vi!
Tror vi kom hem efter 3 någon gång....?

LÖRDAG
Ja nu är det lördag och jag är helt slut, haha. Blev hemskjutsad av Anders så nu sitter jag hemma och chillar galet! Tror att vi ska hem till han ikväll och kolla på OS. Cattis kommer nog vara där så det kommer bli niiice!
Juste! Sen frågade Nina (Martins mamma) om jag ville följa med på påskbufé den 3e april på rosella, och såklart tackade jag ja :)

Lite bilder från bowlingen


Jag


Tim


Älskling


Martin & Matilda


Ida


Tim


Matilda, Jag&Martin


Perka & Jag


Martin


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag blev verkligen inte sur för jag kom sist :D

2010-02-13 @ 22:54:51
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0