Alla minns

Haha hade rätt kul på praktiken idag, dagen själv flöt på och det kändes verkligen inte att jag var där i 6½ timmar. Fick btw en teckning, gulligt säger jag. Hände massor som jag inte orkar förklara men jag hade det roligt och ser fram imot morgon dagen. Fast det blir att jag ska vara i skolan klockan 8 och få lite papper eftersom jag var sjuk förra veckan när det delades ut, ska ävem möta upp cia så vi kan göra sällskap dit. Kommer antagligen bli lite roligare när man känner någon som också ska praoa där?

Vem minns inte den 11 september 2001? Sitter och spekulerar om vem som egentligen låg bakom allt.
Var det Usama bin Ladin eller al-qaida? Eller var det regeringen och George W Bush? Tycker egentligen att allt är helt sjukt.






Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR; joda! Det beror på vad du vill jag ska göra? :)

2010-02-08 @ 20:35:52
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0