18/2-10

Hejsan, idag följde jag med mia till skolan och kollade läget lite eftersom jag kanske ska börja där till hösten. Men eftersom mia var klar med typ allt så åkte vi tidigare där ifrån, ungefär lite efter 11. Impulsiva som vi är hoppade vi av i svanberga och överraskade dem med att vi kom och hälsade på.
Dock gick inte bussen där ifrån fören vid 2 så jag han inte komma hem och pussa på min gullegris.

Hahaha juste han skulle promt se hockeyn som började klockan 2 inatt, och stackars mig som skulle upp vid ungefär 5 och inte gillar att sova med TVn på fick göra det ialf.. menmen jag överlevde! :) och saknar han redan.

xoxo // Kungen av ingenting alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0