Ny städat rum och tända ljus

Sitter i sängen med datan i knät och lyssnar på härlig musik. Har precis röjt upp i rummet och möblerat om lite så jag får plats med alla mina väskor ;) Väntar även på att min lilla brownie till pojkvän ska gå upp ur soffan och hålla mig sällskap.
Var ju första dagen i skolan för mig idag! Haha lite nervös kan jag erkänna att jag var (a' men jag visste ju inte vilken linje jag skulle gå, så det kanske inte var så konstigt? Men för er som inte vet så går jag BF nu så vem vill ha barnvakt? ;) hahah.
Efter tiden bland skolbänkarna mötte jag "Elin K SNYGGAST" och vi bestämde oss för att gå till subway. Blev dock att vi tog med oss maten till bänken med statyn. Snackade massa skit och hemligheter innan jag var tvungen att gå till Regina för att hämta kläder och sånt. Tror min dag såg ut ungefär sådär...
Har fortfarande inte fått några bilder från turkiet. "/
Nej nu såg jag att det var en bra film på tv:n så tjiiiiiiiing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0